Adattabilità di e diverse marche di inverter à l'ambiente

Adattabilità di e diverse marche di inverter à l'ambiente

1. A capacità di adattassi à e fluttuazioni di tensione in a rete elettrica

Quandu i motori di u bus sò avviati in gruppi è e unità motorie più grandi di u bus sò avviate, l'impattu nantu à u funziunamentu di u convertitore di frequenza hè legatu à i parametri ammissibili di a gamma di fluttuazione di a tensione d'entrata di u convertitore di frequenza. Per l'attrezzatura di energia termica, quandu a tensione di l'autobus scende di 30%, l'inverter ùn deve micca piantà.

Inoltre, dopu a mancanza di corrente istantanea di a tensione di bus causata da l'interruttore di bus, l'inverter deve avè a funzione di continuà o riprendere l'operazione (alcuni produttori di marche di inverter la chiamanu "funzione di riavvio di perdita di tensione"), vale à dì, quandu a tensione di l'autobus hè istantanea Se si cala o sparisce (cume a commutazione accidentale), u cunvertitore di frequenza ùn sbatterà micca o farà chì u sistema di u motoru funzi inertialmente; quandu a tensione di l'autobus torna à u normale, u cunvertitore di frequenza pò adeguà currettamente a so uscita secondu a velocità di u mutore catturatu, è poi trascina u mutore per riavvià.

imgs (2)
imgs (1)

2. Capacità di adattà si à l'ambiente in situ

A maiò parte di i inverter d'alta tensione sò installati vicinu à a machina ausiliaria in situ, è ci hè assai polvere. A polvere chì entra in u cabinet di l'inverter farà chì u stratu d'isolamentu abbandunassi o si rompa è danneghja i cumpunenti elettronichi; u filtru antipolvere pruvucarà una scarsa dissipazione di u calore di l'armariu di a putenza, chì pò facilmente cunduce à un fallimentu di surriscaldamentu è dannu à u modulu di potenza. Alcuni fabbricanti progettanu u filtru à aria per esse rimovibile è pulitu durante l'operazione per facilità a manutenzione. In e zone di alta temperatura è alta umidità di u sudu, i prudutti chì ùn necessitanu micca una temperatura è umidità ambientali elevate è chì anu relativamente bassa temperatura di sistema devianu esse scelti per assicurà un funzionamentu sicuru è stabile.


Tempu di posta: Maghju-10-2021