Cumu verificà a colpa di u inverter

Cumu verificà a colpa di u inverter

Hè assai cumunu in l'industria inverter. Cume verificà a faglia dopu chì l'inverter hè statu adupratu per un bellu pezzu?
Per fà chì l'inverter funziona normalmente, deve esse installatu in stretta cunfurmità cù e specifiche tecniche è l'istruzzioni di l'inverter quandu hè adupratu, è deve risponde à i requisiti di l'alimentazione in entrata è l'ambiente di usu. A tensione d'entrata cumunemente aduprata di u inverter hè trifase 380V480 V, chì pò fluttuà continuamente di 10%. A frequenza di l'alimentazione d'ingressu d'onda corta hè 50 / 60Hz, è a fluttuazione hè 5%. I convertitori di frequenza dedicati sò un'altra materia.

1. A rilevazione di u circuitu di rettificatore in a rilevazione statica di u cunvertitore di frequenza

Quandu l'inverter hè testatu staticamente, hè necessariu testà u circuitu di u raddrizzatore dopu chì l'inverter sia spento. Prima, caccià tutti i fili di uscita di u inverter; secondu, truvate i circuiti DC pusitivi è negativi in ​​u inverter, è dopu girate a manopola di u multimetru à u bloccu di diode. Terzu, cunnette a sonda nera è a sonda rossa à i poli pusitivi è negativi di u bus DC è a linea di uscita à tre fili rispettivamente, è arregistrate i trè valori di tensione visualizzati da u multimetru; se i sei valori misurati di u multimetru sò uguali, indica chì u ponte rettificatore hè normale, altrimente indica Ci hè un prublema cù u ponte rettificatore è deve esse adattatu o rimpiazzatu.
Rilevazione di circuiti inverter in a rilevazione statica di u cunvertitore di frequenza

In a prova statica di u inverter, u test di u circuitu inverter è u test di u circuitu di rettificatore sò guasi listessi, è tramindui sò fatti quandu l'inverter hè spente. A differenza hè chì in u test di circuitu inverter, u manopulu multimetru deve esse giratu in resistenza × 10 ingranaggi, e sonde rosse è nere devenu esse cunnesse rispettivamente à u polu negativu di u bus DC, è cuntattà un inseme di uscite 3 fili per arregistrà u circuitu inverter separatamente È arregistrà u valore di resistenza. I trè valori di resistenza visualizati l'ultima volta sò uguali, è u valore visualizatu l'ultima volta hè OL. Aduprate u listessu metudu per cunnette a sonda nera à u polu pusitivu di u bus DC, è i risultati di misurazione sò cunsistenti, indicendu chì l'inverter hè normale. Altrimenti, indica chì ci hè un prublema cù u modulu inverter IGBT di l'inverter, è u modulu IGBT deve esse rimpiazzatu.

zhunalvimg (2)
zhunalvimg (3)

2. nantu à a rilevazione dinamica di l'inverter

U test dinamicu pò esse effettuatu solu dopu chì tutte e prove statiche sò normali. Da una parte, prima di accende l'inverter, hè necessariu verificà se a tensione d'entrata è u livellu di tensione nominale di l'inverter sò listessi; d'altra parte, hè necessariu verificà se ogni terminale è u modulu sò allentati è se a cunnessione hè normale. Dopu chì l'inverter hè alimentatu, prima rilevate a faglia, è determinate a causa è u tipu di a falla secondu u codice di falla; secondu, verificate se i parametri impostati è i parametri di carica nominali sò listessi. Se l'inverter ùn hè micca cunnessu à a carica è hè in operazione senza carica, per piacè misurà se a tensione di uscita à tre fili hè coerente.


Tempu di posta: Maghju-10-2021